Wyjątkowe produkty, których nie znajdziesz nigdzie indziej
Zdrapki | Prezenty | Balony | Gazety w ramce

Sposoby dostawy

Oferujemy kilka rodzajów dostawy zakupionych u nas produktów:

paczkomat InPost – zakupione produkty dostarczymy do wskazanego przez Ciebie paczkomatu – odbierzesz kiedy i jak Ci wygodnie!

kurier InPost – nadamy paczkę z zakupionymi produktami kurierem InPost, pod wskazany przez Ciebie adres

Poczta Polska – wyślemy przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, a Ty odbierzesz ją u siebie lub w placówce pocztowej

Czas dostawy

  • paczkomat InPost – 1-2 dni robocze
  • kurier InPost – 1 dzień roboczy
  • Poczta Polska – 3-4 dni robocze

99% zamówień złożonych do godziny 12:00, wysyłamy tego samego dnia.

Niemal wszystkie zamówienia zrealizowane po tej godzinie nadajemy najpóźniej dnia następnego.

Pamiętaj, pracujemy od poniedziałku do soboty i w te dni nadajemy paczki.

Jak już wspomnieliśmy, większość paczek nadajemy w przeciągu 24 godzin od zamówienia.

Nie zapomnij, że podane wyżej wartości mogą się różnić i nie zależą bezpośrednio od nas. Czas dostawy zależy od przewoźnika.

My dajemy słowo, że wyślemy paczkę jak najszybciej, później wszystko zależy od kuriera.

Czas dostawy liczymy od momentu poprawnego złożenia zamówienia i opłacenia go przez Ciebie.

Ile kosztuje dostawa

  • paczkomat InPost – 10 zł
  • kurier InPost – 15 zł
  • Poczta Polska – 15 zł
  • odbiór osobisty – 0 zł
  • paczkomat InPost pobranie – 25 zł
  • kurier InPost pobranie – 30 zł

Aktualny cennik dostawy dla wybranych przez Ciebie produktów, znajdziesz na stronie zamówienia w swoim koszyku.

Uwaga: w skrajnych przypadkach, cena dostawy może ulec zmianie o czym Sprzedający poinformuje Kupującego przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.

Co zrobić by szybko otrzymać przesyłkę

Pamiętaj by składając zamówienie:

  • podać poprawne dane,
  • nie zapomnieć podać nr telefonu (InPost, paczkomaty, kurier)
  • uzupełnić dane niezbędne do realizacji produktów personalizowanych: np. podać imię

Wszystkie te dobre praktyki sprawią, że my nadamy paczkę znacznie szybciej, a kurier łatwiej się z Tobą skontaktuje!

Uszkodzona przesyłka

Choć zdarza się to rzadko, może się wydarzyć. W przypadku uszkodzonej przesyłki zachęcamy do udokumentowania uszkodzeń a także kontaktu z nami.

Jeśli odbierając przesyłkę ze skrytki w Paczkomacie zobaczysz, że opakowanie jest naruszone (rozdarte, oklejone taśmami InPost), reklamację rozpocznij już wtedy. Na ekranie Paczkomatu wybierz odpowiednią opcję i postępuj zgodnie z instrukcjami. Paczkomat powinien wskazać skrytkę na zwrot uszkodzonej paczki. Następnie InPost, po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu i dostarczeniu jej do oddziału, dokona jej komisyjnego otwarcia i sporządzi stosowny protokół.

W razie problemów możesz też skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem:

801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych)

lub

722 444 000 (dla telefonów komórkowych).

W przypadku, gdy uszkodzenie paczki zauważysz już po odejściu od Paczkomatu, np. w domu udaj się do najbliższej placówki firmy InPost. W placówce InPost sporządzony zostanie protokół szkody. Pamiętaj jednak, że masz na to 7 dni od daty odebrania przesyłki.

USZKODZONA PACZKA OD KURIERA

1. Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego

Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Powinno być szczelnie zamknięte, nienaruszone. Na liście przewozowym sprawdź ilość paczek. Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka powinny być do Ciebie dostarczone jednocześnie.

a. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.

b. Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.

c. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.

 2. Sprawdź zawartość przesyłki

Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

a. Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego jeśli występuje. Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.

b. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

Koszyk

0

Brak produktów w koszyku.